Benzinska instalacija
|
Dakle, najbolje rješenje (ne troši energiju, smanjuje pritisak benzina u instalaciji, pouzdano, smanjuje naprezanje membrane pumpe za benzin, itd) je ono koje omogućava pumpi za benzin da uvijek radi. To je omogućeno cirkulacijom benzina preko zapornih ventila. Ventili nisu idealni i posljedica toga je da u smjeru propuštanja djeluju kao tlačni regulatori. Pumpa pumpa benzin u crijevo prema elektroventilu za benzin. Kada je elektroventil zatvoren, tlak raste do vrijednosti 2 bara nakon čega se otvaraju dva zaporna ventila i vraćaju benzin u dovodnu cijev iz rezervoara.

Korisna posljedice upotrebe ovog spoja je bila i manja količina goriva u rasplinjaču. Naime, niži tlak benzina u dolaznom crijevu omogućava plovku da lakše zatvori ulaz goriva. Posljedica toga je brži prelazak na plin jer se u kraćem vremenu ostaje bez benzina. Nedostatak je nezgrapnost spoja, koji ima čak 15 obujmica i 7 spojnih crijeva te mogućnost težeg potezanja goriva kada sistem ostane suh. Tada je potrebno plosnatim klještima stisnuti bilo koje spojno crijevo u krugu povratnih ventila i ručno napumpati gorivo.
Nakon instalacije ventila, za sada (preko tri godine dana), nije bilo nikakvih problema sa dovodom benzina.
|